Nem hiszi el, mire használták a köztársasági elnök dolgozóasztalát!
Egy ütős délelőtt a Sándor-palotában.
A Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra –mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont társvezetője.
Az elmúlt öt évben fő célja az ügynökségek és ügyfeleik hagyományos munkamódszereinek megváltoztatása volt, annak érdekében, hogy olyan agilis és hibrid csapatok alakulhassanak ki, ahol a startup kultúra és módszertan elemeit használva a két oldalról érkező szaktudás egyesül. 2017 novemberében a Saatchi & Saatchi Magyarország Brand Leader pozíciójából csatlakozott a Publicis Groupe-hoz. 2018-as előléptetése óta a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, 2021-tól a cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontokat egyesítő Le Pont társvezetője. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 387. interjúja!
Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
Amire a leginkább büszke vagyok, hogy 2021-ben, a Covid-járvány ellenére 150 új emberrel tudtuk bővíteni a csapatunkat. Folyamatosan növekszünk és fejlődünk, mégis az a legfontosabb, hogy a nálunk dolgozó 270 kollégának stabilitást és új lehetőségeket tudunk biztosítani. Ráadásul a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre is, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra.
Milyen távra tervez?
Két éves etapokban szoktam tervezni, most már ezt tartom előre belátható időszaknak. Régebben mindig öt éves tervekben gondolkodtam, de a Covid azt is megmutatta, hogy a legfontosabb érték és erősség, ha a lehető leggyorsabban tudunk adaptálódni.
Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
Egy mérhető utánpótlásképzés megvalósítása és hogy a projektjeinkkel és munkáinkkal tényleges változásokat tudjunk elérni az adott területeken. Emellett nekem mindig is az volt a fontos, hogy a velem együtt dolgozó embereket támogassam önmaguk megvalósításában és a következő szintre való tovább lépésben.
Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
Egy amerikai mentoromtól, akinek két nagyon egyszerű állítása volt: az első, hogy mindig legyek kíváncsi és kérdezzek, ha valamit nem értek, a második, hogy mindig mondjam el, mit szeretnék és mik a céljaim.
Mivel motiválja a kollégáit?
Nekik is azt próbálom átadni, amit én is tanultam, hogy
és így tudjuk megvalósítani az alulról jövő kezdeményezéseket. Szerintem az is motiváló, ahogyan mi Budapesten működünk a Publicis Groupe Hungary-vel. Mintha egy kicsi New York lennénk: miénk a város legmenőbb irodája, ahol a 21 országból érkező 270 kollégával dolgozunk a legnagyobb nemzetközi ügyfelekkel.
Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
Egy kollégám, Dezső inspirációja miatt szívesen lennék asztalos. Nagyon motivál, hogy kétkezi munkával a nulláról meg lehet csinálni a saját bútoromat, egy ténylegesen funkcionáló fizikai tárgyat.
A teljes interjú az Üzletem.hu hírportálon olvasható.