Sásdi Helga digitális szakértő, szakmájának egyik legelismertebb vezetője, aki több mint 20 éves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik számos iparágban, beleértve az FMCG, a fogyasztói egészségügy vagy épp a telekommunikációs szektort. Regionális és globális vezetőként olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a GSK, a Novartis, a Nokia, a Deutsche Telekom, a Bacardi és a P&G.
Az elmúlt öt évben fő célja az ügynökségek és ügyfeleik hagyományos munkamódszereinek megváltoztatása volt, annak érdekében, hogy olyan agilis és hibrid csapatok alakulhassanak ki, ahol a startup kultúra és módszertan elemeit használva a két oldalról érkező szaktudás egyesül. 2017 novemberében a Saatchi & Saatchi Magyarország Brand Leader pozíciójából csatlakozott a Publicis Groupe-hoz. 2018-as előléptetése óta a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, 2021-tól a cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontokat egyesítő Le Pont társvezetője. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 387. interjúja!
Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
Amire a leginkább büszke vagyok, hogy 2021-ben, a Covid-járvány ellenére 150 új emberrel tudtuk bővíteni a csapatunkat. Folyamatosan növekszünk és fejlődünk, mégis az a legfontosabb, hogy a nálunk dolgozó 270 kollégának stabilitást és új lehetőségeket tudunk biztosítani. Ráadásul a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítő Le Pont beindulásával Budapest felkerült a nemzetközi reklámtérképre is, ami rengeteg új lehetőséget jelent számunkra.
Milyen távra tervez?