Hazánknak és az Európai Uniónak is az a célja, hogy 2050-re balesetmentessé váljon a közlekedés,
2030-ra pedig a jelenleginek a felére csökkenjen a végzetes balesetek száma. Hatalmas feladatról van szó, ugyanakkor a haszon is jókora, sőt, felbecsülhetetlen. Magyarországon 2011 óta évről évre mintegy félezer ember vesztette életét az utakon. Tavaly ez a szám 500 alá csökkent és reményeink szerint idén sem lépi túl ezt a határt. Azonban így is rettentő magas számról van szó. Az autók vezetőinek, a kerékpárosoknak, a gyalogosoknak és a közlekedés minden résztvevőjének ki kell vennie a részét a munkából. Bízunk benne, hogy kampányaink üzenetei célt érnek és a látványos filmjeink, plakátjaink gondolatébresztően hatnak a közlekedés valamennyi résztvevőjére – hangsúlyozta Weingartner Balázs, a HUMDA Zrt. elnök-vezérigazgatója.
Legújabb kampányunkban a sajtóból, a művészet és a sport világából jól ismert személyiségek mesélik el, hogy életük része a rivaldafény, és akár már attól is a címlapra kerülnek, ha a másik irányba fésülik a hajukat. Természetesen ők is leginkább a kimagasló szakmai teljesítményükkel szeretnek bekerülni az újságokba, azonban legtöbbünknek csak egy baleset okozása vagy elszenvedése jelentheti a címlaphoz vezető „leggyorsabb” utat. Vajon ezen az áron is megéri rivaldafénybe kerülni? Érdemes hagyni, hogy az indulataink vezéreljenek és kivetkőzzünk magunkból a volán mögött? Mi továbbra is arra ösztönzünk mindenkit, hogy maradjunk emberek a volán mögött is, mutassanak mást a címlapok, ne a balesetek képsoraival kezdődjenek a híradások – emelte ki Lázár László, a HUMDA Zrt. kommunikációs igazgatója.