De itt van Sophi is, egy MI által vezérelt tartalom kurátor, aki eldönti, hogy a híreket hogyan és hová kell elhelyezni a webes felületeken. Sophi abban is segít, hogy mely cikkekkel lehet a legkönnyebben elérni az előfizetőket, és hogy hogyan lehet a hírek által növelni a hirdetési bevételeket.
Az újságírás jövője
Az írás automatizálásra tervezett új mesterséges intelligencia eszközök jelentősen hozzájárulnak a tartalommarketing és szövegírás jövőjének alakításához.
A MI kutatók a hírek újracsomagolásának lehetőségeit keresik a fiatalabb közönség számára. Egy kutatásból kiderült, hogy a fiatalok szívesebben olvasnak egy frappánsan megírt, könnyen megemészthető, rövid cikket, mint hogy megnézzenek egy hírvideót. Emellett fontos szempont, hogy a tartalom mobil platformokra optimalizált módon jelenjen meg. A mélyebb és átfogóbb megértést biztosító podcastek egy adott témáról szintén közkedveltek a fiatalok körében.
Úgy tűnik tehát, hogy elkerülhetetlen az MI íróasszisztensek jelenléte a tartalomgyártás területén, a kérdés az, hogy a szerkesztők képesek-e a javukra fordítani a meglévő mesterséges intelligencia eszközöket és haladni a fejlődéssel.