Marketing stratégia
Soha nem volt még ilyen egyszerű az ügyfelekre igazított promóciós kampányok létrehozása. Az MI ugyanis elemezni tudja az egyes vásárlók korábbi vásárlási magatartását és preferenciáit, ezzel megjósolja, hogy milyen típusú ruhák érdekelhetik őket.
Ez lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy célzottan egyedi ízlésüknek megfelelő ruhákkal keressék meg a potenciális vásárlókat. Ezenkívül, ha az ügyfél már vásárolt náluk bármilyen ruhadarabot, az MI javasolhat olyan termékeket, amelyek megfelelnek az adott vásárlásnak.
Az MI-alapú marketing rengeteg lehetőséget rejt és a szolgáltatás minőséget vevői és kiszolgálói oldalról is javítani képes, például csökkentheti a visszaküldött cikkek számát is. A mesterséges intelligencia csak olyan ruhadarabokat javasol, amelyek az adott vásárlót valószínűleg érdekelnék, ritkábban ösztönöznek olyan tárgyak vásárlására, amelyek nem felelnek meg az ízlésüknek, ráadásul a méretezést is látja a korábbi vásárlásokból.
Természetesen a forradalmasított marketing technológia más iparágban is javíthatja a szolgáltatások minőségét, valamint hozzájárulhat a felesleges költségek csökkentéséhez, mindkét oldalon. Az MI megjelenéséről ezen területeken kevés a tapasztalat, így valódi hatásmechanizmusait csak később lehet majd vizsgálni.