A cég okostelefonok üzletágának bevétele, amely a Xiaomi teljes bevételének nagyobbik részét adja, éves összevetésben 69,8 százalékkal 51,5 milliárd jüanra (8,06 milliárd dollár) bővült.
A vállalat globálisan kiszállított készülékeinek száma elérte a 49,4 millió darabot az idei első negyedévben, piaci részesedése pedig 14,1 százalék volt. Kínán belül a cég piaci részesedése 14,6 százalék volt az év első három hónapjában, ezzel az ország negyedik legnagyobbjává lépett elő a kiszállított okostelefonok számát illetően.
A Xiaomi exportbevétele éves bázison 50,6 százalékkal 37,4 milliárd jüanra (5,85 milliárd dollár) emelkedett január-márciusban. 2021 első negyedévében ráadásul a cég most először második helyre lépett elő az európai okostelefon-piacon, ahol éves összevetésben 85,1 százalékos növekedést követően 22,7 százalékos piaci részesedést szerzett. A kínai vállalat ráadásul már a második egymást követő negyedévben tartotta meg első helyét a kelet-európai piacon, és első alkalommal lett első Oroszországban.