Az Egyetem úgy véli a felhasználó számára éppen olyan fontos a virtuális játékbéli identitása, mint akárcsak a fizikai, így ez egy lehetőség arra, hogy újragondolja azt. A virtuális alteregót extravagánsabban lehet öltöztetni, nem kell aggódni a kényelem és a praktikum vagy akár mások véleménye miatt. A digitális divat a fogyasztók számára is lehetőséget jelent fenntarthatósági célkitűzések teljesítésére. A fenntarthatóság a divatrajongók számára nagyon fontos, ezért az ipar is kiemelten kezeli. A digitális divat lehetővé teszi az igény szerinti darabszám legyártását és a hulladék mennyiségének csökkentését, ami hatalmas probléma az iparban.
A márkák
Számos előnye mellett a márkáknak, jelentős költségekkel jár a digitális divat, ugyanis az megköveteli tőlük, hogy radikálisan átgondolják üzleti modelljeiket ahhoz, hogy áttérjenek az igény szerinti gyártásra. Az e-kereskedelem nagy előrelépéseket tesz, és az előrejelzések szerint továbbra is folyamatosan növekszik. Ehhez képest a fizikai kiskereskedelem sínylődik. A 3D-s eszközök, a virtuális bemutatótermek, és a virtuális kifutók tovább bővülnek. A játékok a divatmárkák számára tökéletes belépési utat jelentenek a digitális divat elfogadtatásához, és további bevételi forrást hoznak létre anélkül, hogy radikális változtatásokat vezetnének be.
Elhelyezkedési lehetőségek
A digitális divat lehetőségeinek több kulcsfontosságú területe van: a játékok, a marketing és az e-kereskedelem, valamint a divat ellátási lánca és az üzleti modellek. Az iskola célkitűzése, hogy a digitális divatművészek olyan játék és 3D eszközöket hoznak létre, amelyeket az e-kereskedelmi platformok felhasználhatnak, vezető szerepet vállalva a virtuális kiskereskedelmi élmények kialakításában, melyek végül szorosan részt vesznek az igény szerinti termelés felé vezető üzleti átalakításokban.