A cég friss kutatása szerint a szülők 40 százaléka online és áruházban is vásárol, 36 százalékuk csak internetről rendel, egyötödük pedig kizárólag személyesen választja ki a meglepetést.
A kutatásban résztvevők 30 százaléka 2000-6000 forint közötti értékben vásárol gyereknapi ajándékot, további 30 százalék azonban 6000 forintnál is többet szán az ünnepi meglepetésre gyermekenként.
A Játéksziget üzlethálózatot tulajdonló Formatex Kft. ügyvezető igazgatója és tulajdonosa, Borhi János az MTI-vel közölte: többéves tapasztalataik alapján
a gyereknap, a karácsony és a húsvét után a 3. legjelentősebb ünnep az ajándékok tekintetében,
illetve a 3. legforgalmasabb időszak a játékboltokban. A húsvéti szezon forgalma a pandémia miatti üzletbezárások miatt tavaly és az idén is teljesen kiesett az offline térben, így a gyereknap a 2. legforgalmasabb ünnep lett.