Az év első kilenc hónapjában 1,622 millió autót értékesített világszerte a PSA, 37,1 százalékkal kevesebbet a 2019 első kilenc havi 2,577 milliónál. Európában 38,6 százalékkal csökkentek az eladások 1,380 millióra 2,247 millióról. Az eladások minden régióban csökkentek a közel-keleti és afrikai kivételével, ahol 118 ezer autó kelt el az év eleje óta, 12,5 százalékkal több a tavalyi 105 százaléknál.
A csoport első kilenc havi bevétele 24,8 százalékkal 40,573 milliárd euróra csökkent 53,918 milliárdról. Ezen belül az autóipari üzletág 31,559 milliárd euró forgalmat ért el, 25,2 százalékkal kisebbet az előző évi 42,202 milliárd eurónál.
A PSA az idén az autópiaci forgalom 25 százalékos csökkenésére számít Európában,
10 százalékosra Kínában, 20 százalékosra Oroszországban és 30 százalékosra Latin-Amerikában. Az autóipari üzletágban a 2019-2021-es időszakra tervezett 4,5 százalékos átlagot nem veszélyeztető bevételarányos jövedelmezőségre számít a PSA az idén.
A Groupe PSA és a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportját létrehozó egyesülése előreláthatólag a jövő év első negyedében valósul meg a járványügyi helyzet alakulása függvényében.