A szakmán belül mi jelenti az innovációt? Mennyire lett fontos az elmúlt években az online jelenlét?
Az online jelenlét fontossága számunkra a vírushelyzetben értékelődött fel, de egyébként is nagyon fontos, mert különben nem fognak ránk találni. A webshophoz az offline csatornák nem elegendőek. Nekünk a jelenlegi helyzet azt hozta, hogy már közvetlenül a fogyasztókhoz is tudunk szállítani és így növelhetjük a fogyasztói bázisunkat.
Sikerült elérni ilyen rövid idő alatt a potenciális vásárlókat?
Részben sikerült. Nagyon hasznosnak bizonyult a bejegyzésünk a #vegyélhazait csoportban a Facebookon, ott nagyon sok embert értünk el, de ennek volt egy gyors felfutása és sajnos egy gyors lecsengése is. Ebből azt tanultuk, hogy folyamatosan promóciókkal kell jelen lenni minél több felületen, mert csak így juthatunk el emberekhez, amiből pedig rendelések lesznek.
A szörpkészítés mellett maradt a vendéglátás is?
Igen, az étterem azóta is megvan, éppen most készülünk a nyitásra. A legjobb visszajelzéseink innen érkeznek, mivel folyamatosan használjuk is szörpjeinket.
Milyen helyzetben van a magyar vendéglátás a jelenlegi körülmények között?
Nagyon nehéz ez az időszak, mindenki bezárt és az újranyitás se hozza el a várva várt tömegeket, mivel nem egyik napról a másikra fog visszaállni a korábbi forgalom és vendégkör. Azokat érinti legmélyebben a válság, akik inkább turistákra építették fel az éttermet.
Akik a magyar vendégekre alapoztak, azoknál gyorsabban fog visszaállni az élet a rendes kerékvágásba.
Házhozszállítással nem foglalkoztak?
Nagyon hamar felépítettük a házhozszállítási szolgáltatásunkat, ami nagyon jól működött még az elején, de aztán nagyon gyorsan telítődött a piac és egyre többen kezdtek el otthon főzni, így egy szűk rétegre nagyon sokan céloztunk. A házhozszállítás arra tökéletes volt, hogy dolgozni tudtunk, de az éttermet hosszú távon nem tudja eltartani.
Milyen jövőbeli céljaik vannak a szörppel kapcsolatban?
Középtávú célunk a nemzetközi terjeszkedés, de
elsősorban a magyar piacra koncentrálunk, mert nagyon sok fejlődési lehetőség van itthon,
nagyon sok helyre szeretnénk még bekerülni. Külföldön elsőkörben Bécsben tervezünk megjelenni, ezen dolgozunk, de a jelenlegi helyzet miatt ez csak pár hónap múlva lesz aktuális kérdés, illetve sok energiánkat felemészteni az üzemfejlesztés, amelynek következtében növelni tudjuk majd a kapacitásunkat.