A film ügyesen utal a tömeg- és magaskultúra közötti különbségre, illetve annak elmosódására, magával a színészválasztásával is: a főszereplő Pribelszki Norbert a való életben is influenszer, illetve egykoron a Barátok közt szereplője, a szappanoperából ismerős Varga Izabella is, de szerepet kapnak a filmben modellek, celebek, köztük a bulvársajtó aktuális kedvence, a kamera előtt színészként is meglepően természetesen mozgó Tóth Andi; mellettük pedig a par excellence elitszínház Katona művészeit, Elek Ferencet, Tasnádi Bencét és Csoma Juditot láthatjuk a filmben.
Az már sokkal erőltettebb, életszerűtlen megoldás, hogy Anabellnek egy másik, kifinomultabb ént is írtak a forgatókönyvírók, csak hogy ezzel emeljék az alku tétjét: üres perceiben verseket ír, s fejből idéz Balzacot – ahogyan suta az a fordulat is, ami a film végén választás elé állítja a lányt.
A Szelfi Egyetem mindenesetre figyelemreméltó alkotás: olyan társadalmi jelenséggel foglalkozik, amivel a magyar filmkészítők közül kevesen foglalkoztak még, pedig éppen jellegzetes képi kódrendszerével remek alapanyagot szolgáltatna a megfilmesítéshez.