Tizenkilenc kiállító, számos mesterkurzus, telített padsorok: így foglalható össze Török András, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetőjének mondanivalója a düsseldorfi Pro Wein házi videócsatornájának adott interjújában. Török a stábnak elmondta: a magyar bor sokszínű, azt úgy kell megmutatni a nagyvilágnak egy csomagban, hogy abban szerepet kapjon a turizmus és a gasztronómia is.
Az interjúban elhangzik, hogy a turisztikai ügynökség első embere szerint a Pro Weinon való megjelenés kiemelt fontosságú Magyarország számára, hiszen fel szeretnék rakni a világtérképre a magyar borokat. Török úgy tűnik, a Pro Weinra végül megtalálta a magyar bor Kiss Eliza miniszteri biztos által januárban felkérdezett hívószavait: a bennük tapasztalható komplexitást, örömöt, kultúrát, az UNESCO-világörökséget, Tokajt, a világhírű aszút említette az interjúban.
„Ami igaz az aszúra, igaz a magyar borokra is: igazán egyediek és megmutatkozik bennük sokszínűségünk” – fogalmazott a turisztikai ügynökség vezetője a borvidékekről készült képektől, valamint az általa a standon kóstolt boroktól érezhetően lelkes riporternek.