Brandmustra: továbbra is az Apple ül a trónon

Az almás vállalat márkaértéke az idén már 574,5 milliárd dollárnál jár. A Microsoft több mint 100 milliárddal marad le mögötte.

A Microsoft kifejezetten elégedett a Surface Pro 4 eladási mutatóival, ráadásul egyre több Mac-felhasználó cseréli le gépét a redmondi cég csúcskomputerére.
Legutóbbi Surface-reklámjaival, kifejezetten Mac-felhasználókat vett célba a Microsoft, hogy váltsanak. A cég elárulta: nagyon jók voltak a novemberi eladási mutatók, a számítógép történetében még egyetlen hónap sem sikerült ennyire jól. Különösen a Fekete Pénteket emelték ki, amikor a Pro 4-et úgy vitték, mint a cukrot.
A cég számokat nem közölt, azt viszont igen, hogy korábban soha nem cserélték le olyan sokan Macjüket Surface-re, mint novemberben. Valószínűleg az új MacBook Pro okozta csalódás és a Microsoft csereprogramja is belejátszott: Mac-felhasználóknak 650 dollár kedvezményt ígértek, ha gépükről a Pro 4-re váltanak. Redmondban nagyon elégedettek az eredménnyel.