Mikor kapott ekkora teret mindennapjainkban a mesterséges intelligencia (MI)? Kell-e tőle tartani? Miként befolyásolhatják a generált fotók, videók és egyéb tartalmak akár egy választási kampány kimenetelét? Ennek jártunk utána Kerek István független MI-szakértővel, a a ChatGPT magyarul Facebook-csoport megalapítójával.
Sikorski: Alig várjuk, hogy Ukrajnát az EU családjában üdvözölhessük.
p
0
24
38
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 11 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
teljesenertelmetlen
2017. február 19. 00:00
Ez pont olyan, mint amikor a 68-as, rendszer ellen lázadó anarchisták lesznek maga a RENDSZER!
Szánalmas.
Válasz erre
6
3
DrPepper
2016. november 28. 17:27
Továbbmenve még azt is vitatnámk, hogy nem ez a stílusa: ez a reklám legalább annyira önparódia, reklámként, mint amennyire a punk az akkori mainstream rockzene paródiája volt a maga hőskorában.
Válasz erre
1
1
DrPepper
2016. november 28. 17:27
Mint ígymegyez mondja: mint amiért Clooney Nespressót árul, vagy Lewandowskinak korpásodik a haja. Mellesleg a reklám annyira testre szabott, hogy már csak ezért is megérhette neki. :)
Válasz erre
2
1
DrPepper
2016. november 28. 17:21
Szerinted Rotten/Lydon évente mennyit keres jogdíjakból?
Válasz erre
2
2
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!