Maher szerint az Apple sorozatos új termékkibocsátása a korporatív Amerika növekedés iránti egészségtelen rögeszméjének jele.
„Menet közben valahol bevettük az elmebajos ötletet, hogy mindennek, de különösen az eladási mutatóknak nagyobbnak kell lenniük” – elmélkedett, majd kifejtette, hogy a jobb üzleti teljesítmény folyamatos hajszolása cégek erkölcstelen viselkedéséhez vezet.
„A még az irdatlan gazdagokra is érvényes növekedés, végtelen növekedés miatti nyomás hajszolja bűnbe, vásárlóik átveréséhez és megtévesztéséhez őket” – tette hozzá.
Maher a fogyasztók figyelmét is felhívta, hogy vegyék észre a manipulációt és ne vásároljanak olyan termékeket, amelyekre nincs szükségük.
„Tanítsa már meg valaki az amerikaiaknak, hogy nem kell évente valami újat vagy jobbat vennünk” – jelentette ki.