Zsadányi László tizenpár éve meghatározó szereplője a tokaj-hegyaljai Tállyának: a település körüli dűlőkből származó borai először Vineum néven kerültek forgalomba. Ezek kifejezetten jó árú, klasszikus tokaji borok voltak, a CBA-ban a furmintja 1500 forint körül kifejezetten best buynak számított, ahogy Perlina nevű habzóboruk is a maga 1000 forint körüli árával.
A Vineum kap most egy társat pincén belül: a TKJ névvel ellátott palackok a tokaji borvidék modern, gyümölcsösebb megközelítését rejtik majd, mesélte Zsadányi László a Mandiner.bornak. Három bor készül a TKJ brand alatt: lesz egy rozé gyöngyözőbor, amely 28 százalékban pinot noir és 72 százalékban furmint házasításával készült, literenként 9-10 grammos maradékcukor-tartalommal. A TKJ márkával forgalomba kerül egy száraz birtokbor, ez 0,75 literes palackban, 3-5 gramm körüli maradékcukorral lesz kapható hamarosan. Ha már Tokaj, kötelező kör az édesbor, ami a tulajdonos elmondása szerint ugyancsak a gyümölcsösebb édesboros irányt képviseli, ugyanekkora méretű palackban. Az idei évjáratban mindegyikből szűken 10 ezer palack alatti mennyiség készült.