Nincs több kérdés: a románok Magyarország útját követnék, azt is kimondták, miért

Elon Musk is megosztotta az üzenetet.

A korszerű grafikus processzorairól ismert Nvidia is beszállt az önvezető autók körüli versengésbe.
Az Nvidia mérnökei kamerával, beágyazott Drive-PX komputerrel és 72 óra gyakorlásra elegendő adattal felszerelt autonóm autót építettek. Megtanították a rendszer ideghálójának, hogy a kamera nyers pixeleit közvetlenül alakítsák át a kormánykerék ténykedését meghatározó utasításokká.
A tanulórendszer három kamera és két számítógép segítségével jutott el a humán vezető által irányított járműről készült 3D videoképekig, kormánypozíciókig. Miközben az emberi vezetési mintázatokat a kamerák által felvett bitmap képekké alakították, a kutatók a kormánykerék pozícióinak változását figyelték, az idegháló pedig megtanult belső reprezentációt készíteni a vezetés különféle szakaszairól. A tanuláshoz a nyílt forrású Torch 7 gépitanulás-rendszert alkalmaztak, a rendszer az adatfeldolgozásnál hasznosította az elsajátított ismereteket. Az eredmény: automatikusan látja az utat, a többi járművet, akadályokat, a kormány kezeléséhez nélkülözhetetlen információkat.
Szimuláció után országúti teszt bizonyította, hogy az idegháló kézi beavatkozás nélkül is fel tud ismerni sávokat, utakat.