Vajon tényleg a drónok mindenre alkalmasak lesznek a jövőben? Japánban már a biztonsági őröket helyettesítik, szinte minden helyen megjelentek, így a CES-en is az új agyament megoldások belőlük. Miért ne lenne alkalmas akkor egy megfelelő biztonsági megoldásokkal és kényelmesen ember szállítására is alkalmas drón légitaxizásra is gondolta az Ehang. A kínai cég a közlekedési dugókat szeretné kiküszöbölni ezzel a megoldással, illetve a nagyobb városokban lehetne kényelmesen használni üzletembereknek a 184-et majd. Ugyan borsos az ára, kb. 400.000 dollár, ezért elég kétséges valaki hamarosan légi Uber-t szeretne ezekkel a drónokkal működtetne. Másrészt még nem tesztelték őket élesben sem, csak tesztutakat tettek meg velük, és a légiforgalmi hatóságok sem nagyon örülnének neki valószínűleg, ha az 5 méter felett repülő tárgyakra is lecsapnak ma még. Ezek a légitaxik pedig sokkal magasabban kellene, hogy egy felhőkarcolókkal teli nagyvárosban repkedjenek, nem beszélve a megfelelő leszállóhelyek kialakításáról sem. Az pedig elég érdekes, hogy 23 percet bírnak csak a levegőben ma még, tehát mekkora távra érné meg az utasának is ez a megoldás valójában?