Hiszel a varázslatban?
Hiszel az igazi varázslatban? Abban, amelyik nem a külsőségekben lakozik, hanem a szívekben? A Fővárosi Nagycirkusz karácsonyi műsora erre a kérdésre próbál látványos választ adni, inkább több, mint kevesebb sikerrel.
A Lenovo a projektoros táblagépéhez már dzsekit is árul, ha más nincs egy partin erre is lehet vetíteni végszükség esetén.
Ugyan nyilván nem ez a fő profilja a Lenovo-nak, de az a dzseki, ami jól mutat egy reklámban, talán a valóságban is megállja majd a helyét. Nyilván csak 1–2 alkalommal fogunk így kényszerből vagy buliból vetíteni a Yoga Tab 3 Pro tablettel (a kisebbeken nincs sajnos projektor), vagy csapatépítő tréningeken, amikor arról kell meggyőzni a főnökünket, mi minden helyzetben tudunk prezentálni a cég érdekében életünket is kockáztatva. De elég cool ötlet is meglepni az ismerőseinket egy kirándulás során vele, ha az erdőben ér minket az éjszaka. Legalábbis a francia Lenovo divízió ötlete volt a Screen Jacket (nyilván valaki a fejlesztők között nagy rajongója lehetett a József és a színes szélesvásznú álomkabát musical-nek), ami 120x60 centis vetítővászonná alakítható, vagyis egy 52 colos tévére vetíthetjük a táblagép képét, már amíg bírja szusszal a 220 nélkül. Hogy azért egyedi termék legyen, a mintázatát neves dizájnerek tervezték, meg is látszik az árán, 383 dollárba kerül, ami kicsit kevesebb, mint a Yoga 3 Pro tábla ára. Céges ajándéknak most karácsonyra egy dzseki és egy tablet viszont kiemelt partnereknek és újságíróknak mindenképpen pompás ajándék lehet.