A két panel végén lehetősége volt a közönségnek is kérdezni, a rajongók pedig éltek a lehetőséggel. Egy fiatal srácot az érdekelte, hogy milyen történetet a legjobb rajzolni. Erre Camuncoli adta meg a gyors választ: olyat, amelyben kihívás van, és amelyben érzi, hogy milyenek a karakterek. Hasonló kérdést tett fel a következő ember is, aki általánosságban arra volt kíváncsi, hogy mit rajzolnának szívesen. Asrar azt szeretné , hogy végre a saját történetét illusztrálhassa (ez egyébként folyamatban van, mert éppen egy sci-fi képregényen dolgozik). Lupacchino egy olyan Catwoman történetet rajzolna meg szívesen, ami pár éve már majdnem megjelent, de aztán kiadói gondok miatt meghiúsult, Lee-nek pedig minden vágya, hogy valami olyasmit csináljon, amit nem csináltak meg már meg ezerszer.
Egy hónappal a Marvel aktuális nem-reboot rebootjának kezdete után egészen aktuális volt a kérdés, hogy hogyan éreznek a művészek a folyamatos eventek, crossoverek, rebootok és relaunchok iránt. A válasz majdhogynem borítékolható volt, ugyanis ezek a gyakran kétes eredményekkel végződő marketing akciók az alkotók munkáját is megnehezítik, hiszen ezekre az alkalmakra gyakran új dizájnt is kell alkotni, aminek az elkészítése majdnem annyi időt vesz el, mint amennyi idő eltelik a következő eseményig, amikor könnyen lehet, hogy az egész dizájn repül a kukába.
Bár a beszélgetés során már érintették azt, hogy a két cég mennyire szól bele a munkájukba, az egyik rajongó külön rákérdezett arra is, hogy a filmek kapcsán változott-e a szerkesztői, kiadó kontroll. Asrar szerint nem sok különbség van, inkább a közönség az, ami szélesebb lett, mert most ha valakinek azt mondja, hogy az Avengerst rajzolja, akkor elismerően bólogatnak, míg pár éve el elképzelhetetlen lett volna.
Camuncoli is egyetértett abban, hogy a kiadók alapvetően nem várják el, hogy az artworkök a filmekhez igazodjanak, de tagadhatatlan, hogy hat rájuk. Lee is hasonló véleményen volt és azt is hozzátette, hogy visszasírja azokat az időket, amikor még lehetett egyszerű jelmezeket rajzolni a hősöknek és nem kellett mindennek olyan kidolgozottnak lennie, mint a filmeken. A moderátor ezen a pont megjegyezte, hogy a filmeken azért rosszul mutatnak ezek az egyszerű jelmezek, amire Lee nevetve vágta rá, hogy Cristopher Reeve is milyen büszkén viselte a Superman-jelmezt.