A hétfői II. Színházmarketing konferencián olyan kérdésekre keresik a választ, minthogy kik járnak ma Magyarországon színházba, milyen a színházi marketing itthon és külföldön, milyen a jó plakát, hogyan építhető fel egy új brand.
Zalán János, a színház igazgatója megnyitójában arról beszélt, hogy a konferencián olyan kifejezésekről, eszközökről, van szó, amelyeket más területeken már alkalmaznak, de a kulturális területen még kevésbé. Kiemelte: a színház szeretne otthont adni a jövőben is hasonló rendezvényeknek, amelyek hosszú távon teret biztosíthat annak, hogy szakemberek a közös témákról érdemben beszéljenek. A konferencián előadást tart Hidvégi Áron, a Századvég Alapítvány kutatási igazgatója, Alex Bayley, a Londoni Nemzeti Színház marketing igazgatója és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda igazgatója, emellett kerekasztal-beszélgetéseket is tartanak.