Kíméletlen hadüzenet érkezett: Kubatov Gábor egy repülőn számolt be a részletekről (VIDEÓ)

„Elmegyünk szépen Csehországba, jól elverjük az ellenfelünket, és hétvégén pedig nyerünk” – mondta a Fradi elnöke.

375 ezer dollárt próbál összegyűjteni a magyar Prior Games a Verona című, Shakespeare Rómeó és Júliájából és Joss Wheadon Firefly című sorozatából ötleteket merítő videójátékra. A történet egész izgalmasnak tűnik, a képek és videók pedig elég jól néznek ki.
A Föld belezuhan a napba, a gazdagok elhúztak az űrbéli kolóniákra, zsoldosok pedig azon munkálkodnak, hogy kimenekítsék a Földről azt, ami még értékes lehet. Ez az alapfelvetése a Verona című, Shakespeare Rómeó és Júliájából és Joss Whedon Firefly című sorozata által inspirált magyar fejlesztésű videójátéknak, amelyről a Dice & Sorcery mikroblogon olvastunk.
A Prior Games Kickstarteren kezdett kampányba, harminc nap alatt 375 ezer dollárt szeretnének összeszedni a projektre, ami elég merész célnak tűnik – eddig nagyjából 900 dollár jött össze. PC-re jönne ki a szerializált játék, amelynek első évadja öt 45-60 perces epizódokból állna: a 100 százalékos teljesítés mintegy 10-15 órát venne igénybe.
A történet főhőse egyrészről a rendezett evakuálásért felelős rendfenntartó erő (Chevronok) egyik tisztjének lánya (Júlia), másfelől pedig egy kincsvadász extractor (Rómeó). Az már rajtunk fog múlni, hogy az eredeti drámához hasonlóan fog-e alakulni történetük, vagy esetleg másképp.
Nehéz ennyiből megítélni, hogy maga a játék mennyire lenne izgalmas, vagy pontosan milyen stílust képviselne. Ami biztos: izgalmasnak tűnik a Verona világa, a képek, illetve a videók alapján pedig jól is néz ki: