A Nothing On Me jellegzetes Richards-dal, de Mark Knopfler késői munkái is beugranak. Középtempós, öreg, méltóságteljes, szomorú, szakítós rock. Elég repetitív, annyira, hogy néha már-már unalmas, de aztán mégsem. Jó. Vannak ám még balladák. A Suspicious szép kis country-soul, lassúzós, banálisan szerelmes, nem kicsit nyálas, cikibe hajló lenne, ha nem Richards, a rock and roll-kalóz énekelné.
A Blues In The Morning koszos shuffle, nagyon jól énekli az öreg, olyan az egész, amilyen az ötvenes években volt. Úgy is szól. Egyszerűen jó hallgatni. A stílusbemutató után aztán jön valami izgalmas.
Something For Nothing. Harlemi gospeles betét, kicsit a Hair musical hangulata. Ebben az 1997-es Stones-lemez, a Bridges To Babylon Too Tight című dala köszön vissza, meg a legutóbbi, a tíz évvel ezelőtti A Bigger Bang nyitódalának (Rough Justice) egyszerű riffje, de hát ha az ember saját magától lop, az végül is nem lopás. Önismétlés? Inkább újrahasznosítás. Az úgyis trendi. A következőben sem ússzuk ezt meg.
Az Illusion című finom soulos, popos balladában a több mint húsz éves Baby Break It Down riffjét hasznosítja újra. De sebaj, megkapjuk Norah Jones-t. Gyönyörűen énekel. Ahogy mindig. Lebegős, fátyolos, ködös, felemelő. A dal is, az előadás is.
A Just a Gift is lassú. Ez mondjuk lemaradhatott volna a lemezről. Keith viszont élvezi, hogy telerakhatta balladákkal a lemezt. Ezt ugyanis a Stones-ban Mick Jagger sosem engedi. Néhányat igen, de nagyon figyel az arányokra. A bandában ő, az énekes a kontrollmániás, a számítgató, tervező, a profi. Hát Richards-ot most nem kötötte semmi. Úgyhogy ez után megint egy lassú country szól.