Még a Telex (!) videójában is többen vannak mellettem, mint ellenem!
A közösségemet meg fogom védeni!
A Somlói Apátsági Pince tulajdonos-borásza, a különböző internetes fórumokon, így a Mandiner.bor kommentfolyamában is aktív Balogh Zoltán a 13,5-nek a közösségi média boros életre gyakorolt hatásáról beszélt.
Balogh Zoltán — vagy ahogy kommentelőink talán jobban ismerik: BZoltan — az Alkonyi Kristóf és Ripka Gergely vezette Tizenhárom és fél videoblognak mondta el egy percben, mit gondol a közösségi médiáról. A Somlói Apátsági Pince vezetője a közösségi média legnagyobb előnyének azt látja, hogy összehozza az embereket: gyakorlatilag ugyanazt az élményt adja, mint mikor a falusi kisboltokban és piacokban akár egy fél órára is leálltak egymással beszélni a helyiek, megosztva az aktuális eseményeket és fontosabb történéseket.
„Nem választási lehetőség, hogy mit csinálunk a közösségi médiával. A közösségi média itt van. Élni kell vele, használni kell. Ha nem használjuk, akkor is működik” — véli Balogh Zoltán, aki jó üzenetközvetítőnek is tartja a közösségi oldalakat. Ha egy bor vagy egy termőhely jó, annak gyorsan elterjed a híre, ahogy annak is, ha valami rossz. A közösségi média egy jó eszköz, amivel butaság nem élni, összegez a somlói borász.