Így még soha nem reklámoztak pannonhalmi bort

2015. április 27. 21:54

A Deé pincészet és a Colombre Band megmentették a magyar bormarketinget! Aki 250 palackot vásárol a Deé pincészet Hívogató névre keresztelt 2013-as pannonhalmi chardonnay-jából, annak a Colombre ott zenél, ahol az illető csak akarja. A pincészet videót is forgatott hozzá, nem is akármilyet!

2015. április 27. 21:54

A Hívogató egy 2013-as chardonnay, amit Deé János nyolc hónapon keresztül érlelt egy 225 literes fahordóban. Az alapvetően krémes jegyek vaníliával egészülnek ki a pincészet borleírása szerint. Aki pedig 250 palackot rendel belőle, megkapja ajándékba a győri illetőségű Colombre zenekart, akik beülnek a zenekari buszba, hogy ott és akkor zenéljenek a szerencsés vásárlónak, ahol ő csak szeretné.

Összesen 6 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
alex.leopardi
2015. április 28. 17:57
igazad van de ez kommunikációs trükk,figyelem felkeltő, azt is figyeld meg,hogy nem gyújt rá,ügyes volt a marketinges
bunko_jobbos
2015. április 28. 17:55
Ez jó reklám minden szempontból. :-)
cseberbol
2015. április 28. 14:08
azért a végén apa előtt riszáló lánya csöppet izléstelen.
szintiboj
2015. április 28. 13:25
inkább gyomorforgató....
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!