Nem a bor köré épít brandet Sopron városa

2015. március 04. 17:11

Csak jelzésértékűen szerepel a kékfrankos Sopron új turisztikai imázsfilmjében, ami sokkal inkább a szabadidős elfoglaltságokra helyezi a hangsúlyt, mint a szőlő- és borkultúrára. Azért egy palack Pfneiszl-kékfrankos így is helyet kap a videóban.

2015. március 04. 17:11

 

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!