Megmutatta a legnagyobb hazai pénzintézet, hogyan bankolunk majd a jövőben

Új arculati elemeket is bevezet az OTP a fiókhálózatában, amelynek számát nem tervezik csökkenteni.

Mostantól nemcsak a címke szolgálhat egy bor megkülönböztetésére, hanem akár a palack mintázata is. Az O-I új palacktípusán a címke csak másodhegedűs, az igazi marketingfegyver maga a borosüveg.
Az Orosházi Öblösüveggyár tulajdonosa, az O-I Magyarországon elsőként különleges belső mintázatú boros üvegeket mutatott be, melynek segítségével a borászok még egyedibbé és érdekesebbé tehetik boraik megjelenését. A fehér- és rozéborok számára készített palackokat Orosházán készítik, három variációban: a palackok nyakán található spirál-, hullám-, és a palack teljes felületén rombusz mintával.
Mint azt az O-I sajtóközleményéből megtudtuk, a palack belső mintáját a borászok kreatív igényei és kérései alapján alakítják majd ki, így logót, feliratot, vagy bármilyen különleges mintát rá lehet rakatni a palackra. Az első hazai minták 2014 decemberében készültek el az O-I öblösüveggyárában, melynek kialakításához 750 ml-es, menetes szájú bordói típusú palackokra esett a tervezők választása. Az elegáns megjelenésű, magasságával is kiemelkedő 319 mm-es boros palackba fehér és rozé boraikat tölthetik majd magyar borászok. A palack bemutatására az első együttműködő partner, hajós-bajai Koch Borászat, melynek 2013-as cabernet sauvignon rozéja került az üvegekbe.
Európában a palack újdonságnak számít: Csehországban egy helyi borászat bevonásával 2013 végén vezették be a piacra a belső mintázattal ellátott palackokat.