Mint azt tegnap megírtuk a Mandineren: a Szőlőőr nevű növényvédelmi eszközt fejlesztő magyar cég, a Smart Vineyard bejutott a nagypresztízsű Intel Global Challenge startupverseny kaliforniai döntőjébe, ahol a fődíj mellett a közönségdíjért is ringbe szálltak, amit úgy lehet megnyerni, ha az ő YouTube-videóikat lájkolják a legtöbben a négy nap alatt. A keddi volt az első videó, a szerdai a második, és kettő még jön.
„A tegnapihoz hasonlóan a mai nap is bővelkedett izgalmakban és érdekességekben, hiszen az egész napot a Stanfordon, az Egyesült Államok és a világ egyik legnívósabb egyetemén töltöttük remek előadók társaságában. Természetesen emellett készülnünk is kellett a holnapi elődöntőre, illetve össze kellett raknunk a mai minifilmet is. Este ért a jó hír, hogy a napi közönségdíjat a sok YouTube-on kapott lájk miatt mi nyertük. A versenynek ezzel még nincs vége, hiszen a közönségdíjat az nyeri, aki a négy nap alatt összegyűjti a legtöbb lájkot, amiket ezúton is köszönünk mindenkinek” — írta a Mandinernek küldött e-mailjében Huszthy Balázs, a Smart Vineyard marketing- és PR-menedzsere, aki arra kéri olvasóinkat, segítsenek nekik ma is.
A második napról szóló anyagukra itt lehet szavazni, a YouTube-videó lájkolásával.