Mint azt kedden megírtuk a Mandineren: a Szőlőőr nevű növényvédelmi eszközt fejlesztő magyar cég, a Smart Vineyard bejutott a nagypresztízsű Intel Global Challenge startupverseny kaliforniai döntőjébe, ahol a fődíj mellett a közönségdíjért is ringbe szálltak, amit úgy lehet megnyerni, ha az ő YouTube-videóikat lájkolják a legtöbben a négy nap alatt. A keddi volt az első videó, a szerdai a második, a csütörtöki a harmadik.
„A mai nap legfontosabb eseménye volt, hogy neves szakemberekből álló zsűri előtt megtartottuk prezentációnkat. A mezőny elég erős, mindenesetre a zsűri visszajelzése pozitív volt, így van okunk reménykedni. Emellett persze rendkívül sok más élményben volt részünk – emiatt is érdemes megnézni a harmadik, egyben utolsó videónkat. Örömteli, hogy a verseny eddigi két napja alatt több mint ezren néztek meg és 300-an lájkoltak minket a Youtube-on. A naponkénti részeredményeket kaliforniai idő szerinti csütörtök este összesítik, és ekkor hirdetnek győztes! Lájkra fel és köszönjük!” — írta a Mandinernek küldött e-mailjében Huszthy Balázs, a Smart Vineyard marketing- és PR-menedzsere, aki arra kéri olvasóinkat, segítsenek nekik ma is.
A harmadik napról szóló anyagukra itt lehet szavazni, a YouTube-videó lájkolásával.