Sárospataki hátsó ajtó: Magyar Péter megúszta a sajtó kérdéseit és a tüntetők haragját! (VIDEÓ)
Rutinosan menekül a Tisza-vezér.
Nem az a célunk, hogy minél nagyobb árat érjünk el a tételekkel, hanem az, hogy építsük Tokaj márkanevét - mondta el Szepsy István a Nagy Tokaji Borárverés után.
Wojciech Bońkowski lengyel borszakíró a Nagy Tokaji Borárverés után rövid interjúkat készített Samuel Tinonnal, Ronn Wieganddal, Szepsy Istvánnal és Balogh Anitával, akik az aukción tapasztaltakról beszéltek. Samuel Tinon, a Tokaji Borárverés egyik kitalálója elmondta, hogy azért szervezik ezt az árverést, hogy megmutassák: a termelők képesek nagyon különleges minőséget készíteni egy-egy hordó borban, és ezt elérhetővé tegyék azoknak, akik szeretik a tokaji borvidéket.
Balogh Anita a Barta Pincétől elmondta: mindenkinek nagyon fontos, hogy részt vesz az aukción és jó látni, hogy egyre több az érdeklődő. Ronn Wiegand MW a kóstolóbizottság tagja volt az eseményen. Szerinte a borok nagyon magas minőségűek voltak, ha az összes aukciós tételt nézzük. Szerinte a második ilyen rendezvény mindig nehezebb, mint az első, de az idei garantálta, hogy az aukciónak legyen folytatása.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, Szepsy István Nyúlászó '58 furmintja nyolcmillió forintért talált gazdát. A videóból kiderül, hogy a tételre Szepsy angol disztribútora, valamint a későbbi győztes úr licitált, és magát a borászt is nagyon meglepte az, hogy ilyen magasra szökött fel a borának az ára, de természetesen nagyon boldog volt tőle.
A borász elmondta, hogy ebben a parcellában saját maga válogatta a szőlőket, maga végezte el a zöld szüretet. Szepsy István biztos abban, hogy a jövőben több bor fog készülni az aukcióra, de összességében az aukciónak nem az a célja, hogy minél drágábban adják el a bort, sokkal inkább a figyelmet szeretnék felhívni Tokajra.