Hiába a sok helyzet, az erősen tartalékos Fradi elvesztette a hazai rangadóját

A kapus és a duplázó támadó volt a mérkőzés hőse.

A megújuló Tokaj Kereskedőház felfedezte az internetben rejlő lehetőségeket! A cég rövid YouTube-videóban mutatja be a sárgamuskotály szüretét. Persze ahogyan a borászati technológiában, úgy videóikban is újfajta megközelítésmódot alkalmaz a cég: nem mozgóképben, hanem mozgó képekben meséli el a sztorit az állami borászat.
Nemcsak az egykori tokaj-hegyaljai állami gazdaság borászati filozófiáját és piacait újítja meg a Tokaj Kereskedőház új menedzsmentje: még az internetes videók műfajában is irányt tud mutatni! Aki azt gondolta volna, hogy 2013-ban a mozgóképeké lesz a szerep, most jól megnézheti magát: a hagyomány és innováció jegyében a Tokaj Kereskedőház visszahozta a kétezres évek elejének jól ismert, „rakjuk az egyik fotót a másik mögé és tegyünk alá valami zenét” típusú videóit, és milyen jól tette!
Hiszen roppant informatív a videó: megtudjuk belőle, hogy 101 hektárnyi szőlőterületről, 374 ezer szőlőtőkéről, hét napon keresztül zajlott a Tokaj Kereskedőház 2013-as sárgamuskotály borainak szürete. Ez 62 330 ládányi, vagyis 1 059 600 kilogramm szőlőt, naponta átlagosan 250 szüretelő munkás közel 100 munkaóráját, és picivel több mint hétmillió szőlőfürtöt jelent. A munka gyümölcse 815 900 liter must, amiből a cég, a fogyasztók és lapunk reményei szerint is remek borok lesznek.