„Mivel a Törley-pezsgők kiváló minőségű alapborokból készülnek, így a tulajdonosok szerint megfelelő gyakorlattal rendelkezünk abban, hogy jó minőségű borokat is kínálhassanak fogyasztóiknak. Ez a gondolat oda vezetett, hogy 2013-ban a Törley borcsalád bevezetésével egy új, de mégsem ismeretlen területre lépjünk” – írják.
A Törley-borok három fajtával debütálnak. Mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a szortimentet. Mint azt a Törleytől megtudtuk, kutatások igazolták, hogy a vevők nemcsak nyitottak a Törley innovációjára, hanem örömmel is fogadják az újító ötletet. A megkérdezettek több mint háromnegyede kipróbálná a borokat, ráadásul ez az arány a bor tervezett fogyasztói árának ismeretében megerősítésre került.
A boltokban látottak alapján a borok bevezető ára 799 Ft/palack.
A termék bevezetésének kommunikációjára különös hangsúlyt fektet a cég. Az év közepétől országos kampány keretében, többek között televízióreklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley új borait.
Legközelebb ráadásul pont a Törley budafoki pincészetében lesz alkalom megkóstolni a borokat. A Törley-múzeum és az impozáns látogatóközpont június 22-én, szombaton a Múzeumok Éjszakáján kitárja kapuit a közönség előtt, vezetett pincetúrákkal, pezsgő- és borkóstolókkal, valamint koncertekkel várja a látogatókat.