Kiderült a tanulmányból: így zárkózhat fel Budapest egy fontos ágazatban Bécshez
Bécsben hatezernél is több konferenciát rendeznek egy évben, míg hazánk fővárosában nyolcszázat sem. Mit tud Bécs, miben fejlődhet Budapest? Utánajártunk.
A Balatont népszerűsítő kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a terület minőségi produkcióit. A We Love Balaton projekthez kapcsolódott a Magyar Turizmus Zrt. is.
We Love Balaton címmel kampányt indítanak az Európa legjobb fesztiváljának választott Balaton Sound főszervezői és a We Love Budapest portál vezetői, csokorba gyűjtve a Balaton minőségi produkcióit. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsolódott a Magyar Turizmus (MT) Zrt. is. Ezt az egyik ötletgazda, Lobenwein Norbert, a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője jelentette be az MT Zrt. szerdai szakmai prezentációján, Balatonalmádiban. Elmondta: a szervezők hónapok óta dolgoznak azon, hogy egy igazán hitelesnek mondható testületet hívjanak életre, amelynek tagjai – elsősorban közéleti személyiségek, gasztronómiai és turisztikai szakemberek – a We Love Balaton „nagyköveteiként” feltérképezzék a régió szolgáltatatásait, attrakcióit.
A hazai és külföldi turisták számára elsősorban az általuk minőséginek, izgalmasnak, érdekesnek ítélt rendezvényeket, fesztiválokat, éttermeket, szálláshelyeket, borospincéket, piacokat, kiállításokat, előadásokat és programokat, strandokat ajánlják majd a tavasszal induló többnyelvű portál mellett telefonos alkalmazáson, valamint számos orgánumban és hirdetési felületen. A kezdeményezéshez stratégiai partnerként kapcsoló MT Zrt. a nyári, belföldi, vízparti kampányában már fel is használja a „We Love Balaton” bázisát.