Milánó egyik legelegánsabb helyszínén, a II. Viktor Emánuel olasz királyról elnevezett bevásárlócsarnokban forgatják a legújabb Trussardi férfiparfüm reklámfilmjét. Az ismert olasz divatcég a neves német filmest kérte fel a rendezésre, Wim Wenders pedig reklámarcként a divatházat alapító és 1999-ben autóbalesetben elhunyt Nicola Trussardi legfiatalabb fiát, a huszonnyolc éves Tomasót választotta.
A számos díjjal elismert Wenders, aki többek között a velencei Arany Oroszlán (A dolgok állása, 1982) és a berlini Ezüst Medve (Millió dolláros hotel, 2000) nyertese, nem először vállalkozott olasz termék reklámozására. Tíz évvel ezelőtt a Barilla tésztagyár reklámfilmjét rendezte - emlékeztetett a Corriere della Sera napilap milánói kiadása. Wenders 2002-ben a Barilla fennállásának 125. évfordulójára rendezett reklámfilmet, amelynek forgatókönyvét Alessandro Baricco olasz író írta.