A Meta további változtatásokat is tervez a platform kinézetét illetően.
A Meta frissíti a Facebook „identitásrendszerét”, és ez magában foglalja a felfrissített logót is.
Alapvetően pontosan ugyanolyan, mint az előző, kivéve, hogy a kék sötétebb kék, és a kisbetűs "f" betűt finomították. A Meta magyarázata szerint az volt a szándékuk, hogy
„a Facebook logó frissített dizájnját merészebbé, elektromosabbá és örök érvényűvé tegyük.
A markáns, új finomítások mindegyike az alkalmazás identitásának kulcsfontosságú elemeként nagyobb harmóniát kelt az egész dizájnban. Ezt a Facebook kék alapszínének magabiztosabb kifejezésével értük el, amelyet úgy építettünk fel, hogy vizuálisan jobban elérhető legyen az alkalmazásunkban, és erősebb kontrasztot biztosít az "f" kiemelkedéséhez.
A Meta szerint a platformon naponta 2 milliárd aktív felhasználó fordul meg, ami azt jelenti, hogy bármilyen vizuális változást rengetegen látnak,
ezért is szoktak kisebb változtatásokat eszközölni.
A Meta további változtatásokat is tervez a Facebook kinézetét illetően. A vállalat a szerdai blogban bemutatott frissítéseket az alkalmazás „felfrissített identitásrendszerének első fázisaként” írta le.
Nyitókép: Image by Jay Peters / The Verge