Az amerikai Subway élelmiszerlánc „életre szóló ingyen szendvicsek” versenyt hirdetett mindazok számára, akik hajlandóak megváltoztatni a nevüket „Subway”-re – derült ki az Independent írásából.
Verseny az ingyen kosztért
A szendvicsgyártó cég a héten jelentette be új vásárlói versenyének kezdetét, amely egy „kívánatos Deli Hero” nyereményt tartalmaz.
Egy szerencsés nyertes, aki legálisan megváltoztatná a nevét „Subway”-re, kiválasztásra kerül, és élete végéig ingyen kapja a húsos és dupla sajtos szendvicseket.
Ha kedvet kapott a névváltoztatásra, akkor augusztus 1. és 4. között a SubwayNameChange.com oldalon jelentkezhet, hogy részt vegyen a játékban, és akár meg is nyerje az élethosszig tartó ellátást.
„A Subway életre szóló ingyenes szendvicsekkel szeretné megjutalmazni legnagyobb rajongóját, ha legálisan megváltoztatja keresztnevét Subwayre” - olvasható a cég honlapján közzétett közleményben.
A verseny részletei
A nyertes nevének megváltoztatásával kapcsolatos összes díjat a vállalat állja, de a nyertesnek bele kell egyeznie egy háttérellenőrzésbe, és igazolnia kell a vállalatnak, hogy a kiválasztástól számított négy hónapon belül megváltoztatta a nevét. Ezután 50 000 dollár értékű Subway ajándékkártyát kap.
Nem ez az első alkalom, hogy a Subway egy szerencsés versenyzőnek életen át tartó ingyenes ételt ígért. 2022-ben egy fanatikus két napig táborozott, hogy egy lábhossznyi tetoválást készíttessen a Subway sorozat logójáról, élethosszig tartó ingyenes Subwayért cserébe.
A Business Insider 2020-as jelentése szerint a
Subway rendelkezik a legtöbb telephellyel a világ összes gyorsétteremlánca közül.
Az eladásokat tekintve azonban a McDonald's az első számú gyorsétteremlánc. A The Takeout elemzése szerint a McDonald's 48,7 milliárd dolláros, a Subway pedig 9,2 milliárd dolláros forgalmat jelentett 2022-ben.
Nyitókép: Jörg Carstensen / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP