Az Egyesült Államokban egyre visszaszorul a sörfogyasztás, inkább előre bekevert koktélokat iszogatnak...
A BBC számolt be arról, hogy egy 1896-ban San Franciscóban alapított sörgyártó, amely Amerika „első” kézműves sörfőzdéjeként hirdeti magát, 127 év után kénytelen bezárni a kapuit.
Az Anchor Brewing Company döntését azzal indokolta, hogy
évek óta csökkennek az eladásai.
A japán sörgyártó óriás, a Sapporo, amely 2017-ben megvásárolta az Anchort, azt mondta, hogy a márka újjáélesztésére tett erőfeszítések kudarcot vallottak.
Az Anchornak egy időben „jól futott a szekér” az Egyesült Államokban. Egyes vélemények szerint azért, mert ennek a sörnek – ellentétben a legtöbb amerikai sörrel –, volt karaktere. Azonban az utóbbi években nehézségekkel küszködött: 2022-ben mindössze tízmillió dolláros forgalmat hozott össze.
A lap hozzátette, az Egyesült Államokban a kisebb, független főzdék nehéz helyzetben vannak, ugyanis a sörfogyasztás visszaszorult, a vásárlók inkább előrecsomagolt koktélokat vásárolnak.
Nyitókép illusztráció. Fotó: Pixabay