Új gyanúsítottja van a baloldali korrupciós botránynak
Fiktív szerződések, százmilliós kenőpénzek Óbudán.
Sokan panaszkodtak amiatt, hogy a társaság nem térítette vissza a késett vagy törölt járatokra szóló jegyek árát.
Az Egyesült Királyság Polgári Légiközlekedési Hatósága (CAA) eljárást indított a Wizz Air Holdings Plc-vel szemben, miután sok utas panaszkodott amiatt, hogy a társaság nem térítette vissza a késett vagy törölt járatokra szóló jegyek árát – írta meg a Bloomberg.
A magyar székhelyű légitársaság kötelezettséget vállalt arra, hogy üzletpolitikájában változtatásokat hajt végre annak érdekében, hogy megfeleljen az utasjogi kötelezettségeknek – áll a CAA közleményében.
Azok az ügyfelek, akiknek követeléseit a Wizz Air tévesen utasította el, visszakapják a pénzüket – tették hozzá.
A szabályozó a következő néhány hónapban figyelemmel kíséri a Wizz Air gyakorlatát, és felülvizsgálhatja előírásait az utasok kárpótlása érdekében. A légitársaság több mint 90 millió fontot (117 millió dollárt) fektetett be működésének fejlesztésébe, hogy csökkentse a törölt járatok számát. Emellett bővítették a kiszolgáló személyzetet, a repülőgép flotta kapacitását, valamint négy új ügyfélszolgálati központot is létrehoztak.
Nyitókép: MTI/Czeglédi Zsolt