Reformok következnek: kevesebb munkanaptól várnak több gyereket
Drámai a születések csökkenése a szigetországban.
A cég japán partnere egy bevásárlóközpontban nyitott új márkaboltot.
A nagy múltra visszatekintő magyar cipőmárka, a Tisza Cipő teret hódít Japánban – írja az Octogon. Kiderült, hogy a cég japán partnere ezúttal a Kanagawa prefektúrában található LaLaport Hirazuka Shonan bevásárlóközpontban nyitott márkaboltot májusban. Ez nem az első üzlete a magyar márkának Japánban,
sőt japán weboldala is működik, írják.
A márka
A Tisza márka története az 1940-es évekre vezethető vissza, emlékeztet az Octogon, ekkor születtek meg Martfűn az első Tisza cipők. Az 1950-es és 1960-as években a cipőgyár a hazai piacot szolgálta ki, a gyártás folyamatosan bővült. 1971-ben megszületett az új Tisza logó és elkezdődött a sportcipők tervezése, gyártása, írják. A rendszerváltás után a cipőimport megerősödött, számos új márka jelent meg a piacon, és az 1990-es években az akkor már tradicionális tornacipők gyártása leállt.
Hangsúlyozták: a kézzel készült cipők gyártásában és tervezésében több mint 40 éves tapasztalattal rendelkező csapatot
A cipőgyártás újra elindult, majd ezt követték a kiegészítők és ruházati termékek, ma pedig már nem csak a hazai, de külföldi bevásárlóközpontok üzleteiben is találkozhatunk velük, írja az Octogon.
Kép forrása: Tisza cipő Facebook-oldala (a japán üzlet)