„Segítettünk az embereknek személyes célokra és kisvállalkozásoknak adományozni, majd kibővítettük ezeket a funkciókat az Instagramra is. Elképesztő látni, hogy mire képesek az emberek az adománygyűjtő funkciókkal. Az elmúlt évben különösen inspiráló volt látni, hogy az emberek adományokat gyűjtenek a szomszédok és idegen emberek megsegítésére, akiket a Covid érintett. Csak 2020 februárja óta, alig több mint egy év alatt, az emberek 2 milliárd dollárt gyűjtöttek össze funkcióink révén. Ezek többnyire kisebb adományok – a legtöbb kevesebb, mint 25 dollár –, de összeadódnak és valóban segíthetnek az embereknek. Nagyon sok jó származik az emberek összekapcsolásából, és
ennek bizonyítéka a közösségünk jó célokra gyakorolt hatása szerte a világon.
Köszönjük a több mint 85 millió szervezőnek és adományozónak, akik változást értek el!” – írja bejegyzésében Zuckerberg.