Tömegkarambol történt az M1-esen Biatorbágynál

2023. április 10. 12:17

Heten karamboloztak húsvét hétfőn.

2023. április 10. 12:17
null

Hét jármű karambolozott az M1-es autópályán hétfőn Biatorbágy térségében, a Hegyeshalom felé vezető oldalon, emiatt a sztrádán torlódásra kell számítani – közölte a katasztrófavédelem az MTI-vel.

A baleset a 18-as kilométernél történt,

a műszaki mentést a törökbálinti hivatásos és a biatorbágyi önkéntes tűzoltók végzik.

Az Útinform tájékoztatása szerint azoknak, akik az M0-s autóútról hajtanak fel az M1-es autópályára Hegyeshalom felé, már a felhajtóágon torlódásra kell számítaniuk.

(MTI)

Nyitókép: Illusztráció, Instagram

Összesen 103 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kulszek
2023. április 10. 23:16
Már távolról minden torlódás (porfelhő vagy füst, stb.) láttán minden autósnak kötelessége lassítani ÉS felkapcsolni a vészvillogót! A négy sárga lámpa együttes villogása jelzi a többieknek hogy torlódásra kell számítani, esetleg leállásra is! Akkor már nem kell félned hogy beléd rohannak hátulról. Ez az egyszerű reflex sok autót megmenthetett volna Herceghalomnál is. Sajnos Magyarországon sokan még csak nem is tudják hol található a kapcsolója, nem hogy még használná is. Ha nem hiszed, kérdezd meg a barátnődet, ismerőseidet. Rövid összefoglaló olvasható a következő cikkben: https://alapjarat.hu/hasznos-infok/helyesen-hasznalod-az-autod-lampait a hivatalos álláspont pedig a KRESz-ben.
Dugin
2023. április 10. 22:56
Tegnap voltam az M5-ösön, tök üres volt az egész, mégis a belső sávban időnként 130-140-el egymás segében 3-4 m-re vonatoztak a népek, én mostanában mindig tök nagy követési távolságot tartok, leszarom én nem akarok meghalni...
Parnabas
2023. április 10. 20:13
A magyar autópályákon elszabadult a pokol. A néhány méteres "követési távolság" szinte kötelezővé vált. Rendőri intézkedés nulla. Ausztriában 2022-ben 120 ezer eljárást kezdeményeztek a követési távolság be nem tartása miatt. A nyomulás az egyik vezető baleseti ok. "In 121.883 Fällen wurde von der Exekutive festgestellt, dass der vorgeschriebene Sicherheitsabstand beim Hintereinanderfahren zu gering war - ein Anstieg um 16,2 Prozent." https://www.krone.at/2930713 Az ön- és közveszélyes magatartás visszaszorítása a hatóságok feladata is lenne. A következmények nélküli sorozatos szabálysértés előbb vagy utóbb hasonló balesetekhez vezet. A Mandiner utána járhatna, hány eljárás indult követési távolság be nem tartása miatt akkor, amikor nem történt baleset.
Ekeke
2023. április 10. 17:38
M1 illetve M7 időzített halál utak. Már réges rég három sávosra kellett volna bővíteni ezeket, sőt már a négy -negy sáv is aktuális lenne. Ugyanis akkora a forgalom hogy az egyik külső sávot a cammogo kamionok foglalják el.A belső sávban pedig mennek a személyautók. Nos,ha valamelyiküket levillogjak,letoljak,az pedig kihuzodik a kamionok közé,az egy idő után megpróbál visszatérni a belső savba.Vagy,ami szintén gyakran előfordul,egy egy kamion kezd előzésbe .Mindkét esetben gyakran előfordul a belerohanas. Gyakran járok arrafelé.tempomattal 130 km/h.,hogy a hátulról jövök ne nagyon zaklassanak.(így is jönnek a 135-160 közöttiek) De ha hirtelen kivág elém valaki a külső sávból és hirtelen fekezek, nagy eséllyel hátulról is belemrohanhatnak.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!