A konyhában érte Donald Trump telefonhívása Orbán Viktort
Ilyen egy telefonbeszélgetés az amerikai elnökkel!
A vállalkozás 2022-ben is komoly megrendeléseket kapott a baloldaltól.
A napokban válnak nyilvánossá az egyes gazdasági társaságok 2021-ről szóló beszámolói. A Mediaworks Hírcentrum a baloldali kampány „belsős” méréseinek egyik felelősének, Závecz Tibor vállalkozásának az eredményét mutatta be szerdán.
Jól keresett a kampányéven Závecz Tibor vállalkozása:
– mutatott rá a Hírcentrum.
A ZRI Závecz Research Piac- és Társadalomkutató Kft., amelynek az ismert baloldali közvélemény-kutató az egyedüli tulajdonosa, már 2018-ban és 2019-ben is némileg 30 millió forint feletti adózott nyereséget könyvelt el. 2020-ban kisebb visszaesés következett, 2021-re azonban a korábbiaknál is magasabb árbevételt ért el. Érdekesség, hogy
legalábbis az OPTEN céginformációs rendszer adatai alapján – tették hozzá.
Ahogy arról a Mandiner is beszámolt, a Telexen nemrég hosszú, komoly vitákat kiváltó írásban boncolgatta a baloldali kampányszervezés problémáit. Ebben azt is írták, hogy
„a központi kampánystáb megrendelésére február végén Závecz Tibor közvélemény-kutató cége és a Republikon Intézet végzett méréseket a billegő körzetekben, amelyek eredményeit a pártok március 15. körül kapták meg”.
A cikk alapján tehát Závecz 2022-ben is komoly megrendelésekre tehetett szert a baloldaltól, az egymást követő negyedik kétharmadot megelőző időszakban is.
A Mediaworks Hírcentruma azt is felidézte, hogy éppen a Telex publikált adatokat Závecz Tibor cégének a választást megelőző utolsó előtti héten készült kutatásából, amely mindössze kétszázalékos különbséget hirdetett a kormánypártok és a baloldali összefogás között.
Végül kitértek arra is, hogy
– emlékeztetett a portál.
Nyitóképen Závecz Tibor, baloldali közvélemény-kutató. Fotó: Ficsor Márton/Mandiner