Szalai szerint ez egy nehéz kérdés, hiszen ha már online és videón is kint van a tartalom, akkor miért vegyék meg a lapot? Schuler szerint az olvasóközönség más. Akik lapot vesznek reggel, nem ugyanazok, akik azonnal fogyasztják a híreket a telefonon. Az egyik olvasó csak a nyers hírt keresi, mások eközben sportot és apró színes anyagot is akarnak olvasni.
Nem meglepő módon a printet az idősebben veszik, az online médiát pedig a fiatalok fogyasztják. Online viszont főleg a pletykákért fizetnek, nem pedig a politikai tartalomért.
Ha Paris Hilton házasodik, az tízmillió látogatót hoz, egy új történet a német konzervatívokról 200 ezer kattintást.
Szalai kérdésére, miszerint vannak-e olyan figurák Németországban, mint Gyurcsány, akinek nevére idehaza sokan kattintanak, pedig politikus. Schuler szerint Észak-Korea és Kim Dzsongun sok kattintást hoz: ha megöl egy kutyát, megeszik egy tortát, az embereket érdekli – talán azért, mert az egész mesének tűnik, senki sem tudja, igaz-e.
Schuler tisztázta, hogy azok is olvassák a Bildet, akik nem szeretik, mivel a lap gyors. Szalai felvetésére, miszerint sokan akarnak megjelenni a print verziókban, Schuler is belátta, hogy sokakat nem érdekel, hogy online több embert érnek el. A fiatalabbak tudják, hogy egyszerűbb megosztani az online cikket, mint megkérni az ismerősöket, hogy vegyék meg a lapot. Nekik viszont a paywall probléma.