hiszen sem rendelet, sem jogszabály nem tartalmaz erre vonatkozó szabályozást.
Kiderült az is: a meghatározott feltételek teljesítése csakis a lakossági parkolóhelyek rovására lehetséges, illetve azon létesítményeknek, melyek létrehozását feltételként szabták, nincsen semmilyen fogalmi, kritériumi meghatározása.
Máshol mégis sikerült „megoldania” a fővárosnak
A képviselő hétfői közleményében kifejtette, hogy az V. kerület forgalomtechnikai tervét január 25-én benyújtották a Budapest Közúthoz, ám az az előírások szerinti 20 napos határidő után sem válaszolt. Szentgyörgyvölgyi Péter július 23-án küldött egy postafordultával választ kérő levelet, melyre 26-án megdöbbentő válasz érkezett: időközben sikerült megtalálni vagy kialakítani a megfelelő jogszabályi környezetet, azonban
a fővárosi önkormányzat útmutatása alapján az ötletgazda V. kerület kérelmét elutasították, miközben a VI. kerület kérelmét jóváhagyták.