Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Facebook tavaly szeptemberben indította el a Facebook Datinget, amelyet most Magyarországon is bevezet.
A Facebook tavaly szeptemberben húsz másik országban, köztük az Egyesült Államokban indította el az új társkereső szolgáltatást Facebook Dating néven, amelyet most több más országhoz hasonlóan Magyarországon is bevezet – számol be a Média 1 portál.
A Facebook Társkereső egy különálló szolgáltatás a Facebook applikáción belül, amelynek használatához külön fel kell iratkoznia, és saját profilt kell létrehoznia a felhasználóknak, ez azonban okostelefonról néhány pillanat alatt elvégezhető. Az elmúlt több mint egy évben a Facebook Társkeresőn már több mint 1,5 milliárd alkalommal léptek párba a felhasználók. Fontos, hogy a Társkereső algoritmusa sosem kínálja fel automatikusan a facebookos ismerősöket potenciális partnerként, és használói sem a hírfolyamban, sem másutt nem kapnak értesítést arról, ha egy ismerősük profilt hozott létre a Társkeresőn.
(Média 1.)