Elkezdődött a végjáték: a Politico már integet Scholznak
A brüsszeli lap szerint azt is tudni lehet, mire játszik a német kancellár.
A jelenlegi „instázz mindent” korszakban nem csoda, hogy a választók gyors és egyszerű „megoldásokat” keresnek.
„Az internetes generáció számára nehéz megérteni, hogy házhoz rendelheti mobilján az ételt, azonnal megoszthatja véleményét a közösségi médiában, barátságokat köthet és szakíthat meg egy kattintással, és több száz film között böngészhet, mégis csak egy lehetősége van, hogy megválassza országa vezetőit: 4-5 évente”.
„Ez pedig még távolabbinak érezteti a fiatalok számára a politikát és annak létesítményeit, és még vonzóbbá a gyors és piszkos »megoldásokat«. Ez viszont egyre nehezebbé teszi a kormányok számára a foglalkoztatási, jóléti, egészségügyi, nyugdíj- és menekültügyi rendszerek hosszú távú strukturális reformjainak végrehajtását, hiszen ezek eredményeinek érzékelhetővé válása általában évekbe telik”.