A Tárgyalótermi Darwin-díj
A fickó az összes becsületsértő, dehumanizáló jelzőt napi szinten felvonultatja. Értsd: emberek halálát kívánva mocskos szájú gyalázkodást folytat.
Mutatjuk, ki ő.
Egy bizonyos Kim Gehrig nevű radikális feminista rendezőnő áll a Gillette férfieszményeket kritizáló és megújítani kívánó, sok port kavart borotvareklámja mögött – írja az American Thinker.
A Grey Advertising nevű reklámügynökség Gillette-reklámfilmjét rendező nő ausztrál születésű, de Londonban él, és többek nevéhez fűződik többek közt a „mérgező maszkulinitást” kritizáló, illetve egy női nemiszervezeket magasztaló alkotás is. Ő készítette az Audi 2017-es, feminista reklámját a Super Bowlra, Amerika legnagyobb sporteseményére, illetve a Libresse-nek is csinált, a menstruációt erősen, „tabuk nélkül” középpontba helyező reklámot is (Viva La Vulva).