Gondolta volna? Radikális feminista találta ki a Gillette-reklámot

2019. január 21. 11:23

Mutatjuk, ki ő.

2019. január 21. 11:23

Egy bizonyos Kim Gehrig nevű radikális feminista rendezőnő áll a Gillette férfieszményeket kritizáló és megújítani kívánó, sok port kavart borotvareklámja mögött – írja az American Thinker. 

A Grey Advertising nevű reklámügynökség Gillette-reklámfilmjét rendező nő ausztrál születésű, de Londonban él, és többek nevéhez fűződik többek közt a „mérgező maszkulinitást” kritizáló, illetve egy női nemiszervezeket magasztaló alkotás is. Ő készítette az Audi 2017-es, feminista reklámját a Super Bowlra, Amerika legnagyobb sporteseményére, illetve a Libresse-nek is csinált, a menstruációt erősen, „tabuk nélkül” középpontba helyező reklámot is (Viva La Vulva). 

Összesen 57 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
teljesenertelmetlen
2019. január 21. 20:06
Beteg állat.
Bölcs Ész
2019. január 21. 16:00
Feminista logika: 1. Egyenlőséget a nemek között! 2. Különleges elbánást a nőknek! 3. Le a férfiakkal!
Libakergető
2019. január 21. 13:42
Azért az szánalmas, amikor egy nő beteg gondolatai előtt esik térdre a fél világ! Szánalmas!
koronaszepe
2019. január 21. 13:16
Mik azok a női nemiszervezek?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!