Agócs Gábor ügyvezető igazgató szerint „a pénteki napok extrán túlterheltnek számítanak, amikor is a rendelkezésre álló kapacitások nem elegendőek a megnövekedett szállítások időben történő elvégzésére, ezért előfordulhatnak csúszások”…
A cégvezető szerint nem valós a család panasza, miszerint az utat közel két óra alatt tették meg, ugyanis „a betegszállítási dokumentumok és a kocsiban található GPS adatok alapján a beteg felvétele 01:20-kor, a beteg leadása 2:25 perckor történt”. Csakhogy a beteg lánya szerint érthetetlen, milyen átadási időpontra hivatkoznak, hiszen édesanyját a folyosón hagyták, így az ügyeletes orvos nem dokumentálhatta a megérkezését…
Agócs Gábor azt elismerte, hogy „hogy valóban nem megfelelő testhelyzetben szállították a beteget”, ez a betegkísérő meghallgatásából kiderült számukra. „Ezért a szakmai vétségért írásos figyelmeztetésben részesítjük” – közölte a cég.
Azt viszont alkalmazottaik tagadták, hogy az asszonyt beszállásra szólították fel, illetve meglökték volna, mikor ez nem sikerült neki…
A cégvezető azt is elismerte, hogy „a kollégák valóban megálltak ételt és cigarettát venni, de csak megvették”. Vagyis ezek szerint arra hivatkoznak, hogy a kocsiban szabálytalanul ülő helyzetben lévő betegnek csak az étel megvásárlását kellett megvárnia, de nem ültek be helyben megenni…