Brüsszel ismét nekimenne egy magyar szabályozásnak, de van egy kis bökkenő

Az Európai Bizottság szóvivője is elismeri, könnyen lehet, nem ütközik a közös uniós szabályozásba a magyar intézkedés. Mindenesetre vizsgálódnak.

Komoly veszteség árán, hat hónap után végre sikerült eladnia a Myspace-t Rupert Murdoch-nak. A közösségi oldalt a többek között Justin Timberlake nevével fémjelzett Specific Media vette meg.
Hat hónap után eladta a MySpace-t Rupert Murdoch a Specific Media cégnek, amely 35 millió dollárt fizetett a korábban első számú, mára viszont komolyan hanyatló közösségi oldalért.
Rupert Murdoch cége a News Corp. 2005-ben 580 millió dollárért vette a MySpace-t, ami akkor a top közösségi oldal volt, hatalmas növekedéssel, 90 millió felhasználóval. 2007-re 300 millió felhasználója lett az oldalnak és 12 milliárdra becsülték piaci értékét. A Facebook megjelenése azonban alaposan betett a Myspace-nek. A látogatói, majd a hirdetők is pillanatok alatt elhagyták a közösségi oldalt. A News Corp. pedig elemezők szerint mostanra összesen akár 1 milliárd dollárt is bukhatott a Myspace-szel.
Az új vevő szándékai egyelőre nem ismertek az oldallal kapcsolatosan. De a cég tulajdonosai között olyan nevek vannak, mint Justin Timberlake, aki valószínűleg nem felejtette el, hogy a MySpace volt a hozzá hasonló zenészek, zenekarok elsődleges kapcsolata rajongóival. Talán ha visszatalál a zenei közösséghez az oldal, akkor újra lehet esélye - írja az FN.hu.