A Jobbik

2010. július 28. 15:23

Tarol a Jobbik az interneten: a jelenség persze nem új, de a politikai és társadalmi hatások hosszú távra szólhatnak. Ideje a többi pártnak is felkötnie a gatyáját.

2010. július 28. 15:23
Rajcsányi Gellért
Rajcsányi Gellért

A radikális párt az elmúlt években, és kiváltképp a választási kampányban kitűnően használta az új média adta eszközöket, a hírportáloktól a közösségi hálókon keresztül a bloghálózatig. Jobbára alulról szerveződve, az organikus növekedés lehetőségeit kihasználva felépítették saját, jól felismerő imázsukat. Online guruk szakkönyveket és alig olvasott blogokat írnak a knowhow-ról - a Jobbik gyakorlatban, a magyar valósághoz igazodva használta föl az új technológiák adta kommunikációs lehetőségeket. Egy új nemzedéket tudtak megfogni - ez a nemzedék részben már most is, négy év múlva pedig teljes egészében választópolgár lesz.

Összesen 7 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
szpal
2010. július 29. 13:47
A nagy pártoknak van nyomtatott sajtójuk, saját tévé-, rádióadói, a Jobbik és az LMP kénytelen a neten aktívkodni. De a net nem olyan ördöngös dolog, a többi párt is utána csinálhatja.
El Topo
2010. július 29. 08:40
A jobbik tényleg nagyon jó az interneten. Meg is nyerte az országgyűlési választásokat. Mármint az interneten. Kétharmaddal, az interneten.
zoli 29
2010. július 29. 08:22
Lassan észre kellene venni, hogy a nap 24 órájában netet böngészők tömege is csak egy szubkultúra, egy törpeminoritás; a véleményük sok esetben köszönőviszonyban sincs az átlagember véleményével.
states
2010. július 29. 03:38
Nem tudom, hol csinálták ezt a felmérést, mert én nem látom ezt a Jobbik fölényt sehol.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!