Nem jó biznisz a közösségi oldal

2010. február 10. 13:37

Egyre népszerűbbek, mégsem találták meg a módját annak, hogy mindez arányos jövedelmet is biztosítson a tulajdonosoknak.

2010. február 10. 13:37
A svájci Davosban lezajlott világgazdasági fórum alkalmából a nagy riválisok, a Twitter, a Myspace, a Facebook és a Linkedln vezetői együtt vitatták meg jövendő üzleti stratégiájukat. Közös téma volt, hogy ezeket a barátkozásnál többre is fel kellene használni: humanitárius célokra, vagy arra, hogy a vállalkozások jobban kommunikálhassanak ügyfeleikkel a fogyasztás serkentése érdekében.

A résztvevők méltatták a közösségi média arra irányuló képességét, hogy sokakhoz eljusson, kapcsolatokat alakítson ki, összekösse az embereket és a vállalkozásokat, de nem sokat mondtak arról, hogy miként lehet pénzt csinálni az oldalak látogatóinak hatalmas tömegéből. Az utóbbi időben találgatás indult arról, hogy a Facebook esetleg a tőzsdére megy. Ha ez így lesz, akkor a Twitter és a Linkedln is követheti a példáját.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!